Розвиток географічних компетентностей у дослідницькій діяльності учнів
З досвіду розвитку географічних компетентностей
у дослідницькій діяльності учнів
На початку навчального року в ході вивчення географічного курсу «Фізична географія України» з метою формування зацікавленості та розвитку пізнавального інтересу до об’єктів, процесів і явищ у навколишньому середовищі пропоную учням паралелі 8-х класів створити проект «Природничо-наукова скарбничка Канівщини». Форма реалізації проекту: навчальна експедиція до Канівського природничого заповідника. Дидактична мета: випереджувальне навчання. Навчальні цілі та очікувані результати навчання:
- Формування навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, ціннісно-смислової, здоров’язберігаючої компетентностей.
- Пізнання навколишнього середовища через творчу навчальну діяльність і розвиток дослідницьких здібностей.
- Стимулювання інтересу учнів до проблем заповідної справи на Україні і формування емоційно-ціннісних установок щодо довкілля та діяльності в ньому, формування правил поведінки в природі...