«Якщо бажаєш досягти в житті успіху, зробіть наполегливість своїм ліпшим другом, досвід – мудрим радником, обережність – старшим братом, а надію – ангелом–охоронцем»
Англійський письменник, драматург, політичний діяч Джозеф Аддісон
Процес навчання я розглядаю як сферу самоствердження особистості. Центром навчання є дитина, що інтенсивно розвивається. Стратегія розвитку – розвиток особистісного потенціалу учня, його самоактуалізація (прагнення людини до найбільш повного виявлення, розвитку і реалізації своїх особистісних можливостей).
Метою своєї діяльності, я вважаю, є сприяння саморозвитку й самоактуалізації особистості.
«На світі є багато людей, яким ніхто не допоміг пробудитися». (Антуан де Сент-Екзюпері)
Своє завдання вбачаю в наступному:
1. Виявити і розкрити потенційні можливості кожного учня. Моделювати так навчально-виховний процес, щоб сприяти розвитку навичок мислення кожної дитини до найвищого особистісного рівня розумової діяльності: від знання до розуміння, використання, аналізу, синтезу, оцінювання та застосування (за Б. Блумом).
2. Розвивати інтелектуальні й творчі здібності учнів, усвідомлення ними моральних цінностей, що згодом дозволить їм стати здатними до самореалізації, самостійного мислення, прийняття важливих рішень.
3. Сприяти оволодінню учнями найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчити їх вчитися.
4. Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі.
5. Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення.
6. Створювати ситуацію успіху: допомогти особистості дитини зрости в успіху, дати відчути радість пізнання, дати зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, скрізь необхідно прикладати зусиль.
Прізвище, ім’я, по батькові |
Захарова Людмила Олександрівна |
Дата народження |
2 квітня 1965 року |
Освіта |
Вища |
Який навчальний заклад закінчив |
Сімферопольський державний університет ім. М. В. Фрунзе |
Спеціальність за дипломом |
Географія |
Кваліфікація за дипломом |
Географ. Викладач |
Диплом |
Серія НВ № 859681, дата видачі 30 червня 1987 року |
Місце роботи |
Канівська загальноосвітня школа I-III ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Адреса школи: Дніпробудівська 2, м. Канів, Черкаська область, 19003. Телефон 3-21-36. Електронна адреса: kaniv_school4@mail.ru |
Посада |
Учитель географії |
Які предмети викладає |
Географія,природознавство, основи економіки, основи споживчих знань, фінансова грамотність. |
Педагогічний стаж роботи |
24 роки |
Кваліфікаційна категорія |
Учитель вищої категорії (2003 р.) |
Звання |
«Старший учитель» (2007 р.) «Вчитель-методист» (2012 р.) |
Підвищення кваліфікації |
Комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», 22 лютого – 05 березня 2016 року. Тема курсової: « Розвиток географічних компетентностей у дослідницькій діяльності учнів». Свідоцтво ПК № 02139133/000306-16 |
Педагогічне кредо |
«Завжди є вибір» |
Проблема (тема), над якою працює |
Краєзнавчий підхід як метод поглиблення практичної спрямованості географічної освіти. |
Тема самоосвіти |
Розвиток географічних компетентностей у дослідницькій діяльності учнів. |
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються |
Проектне, особистісно орієнтоване, дослідницьке, творче, критичне, групове, інтегроване навчання. |
Співпраця з науковими установами |
«Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти» з питання дослідно-експериментальної роботи, щодо впровадження курсу «Фінансова грамотність» у навчальних закладах (2012-2019 рр.). Канівським природним заповідником, ННЦ «Інститутом біології» КНУ імені Тараса Шевченка.
Київським національним економічним університетом з питання проходження студентами педагогічної практики з економіки. |